PERSBERICHT- Honorary status toegekend aan Paul Walters

ga terug naar het overzicht

De heer mr. Paul Walters (1952) is de titel Honorary Practitioner bij ADR International Register toegekend. Paul is een Nederlandse pionier op het gebied van mediation, de ontwikkeling van het beroep mediator en het kwaliteitssysteem voor mediators. Hij was als eerste bestuurslid-secretaris betrokken bij de opzet van het Nederlands Mediation Instituut NMI (1995 – 1998) en in de periode 1998 – 2007 de eerste directeur van het NMI. Zijn heldere en verbindende kijk op zaken hebben in belangrijke mate bijdragen aan het op de kaart zetten van mediation in Nederland. Paul is nog altijd actief als mediator en in andere functies in het mediationlandschap. Aan veel mediators, bestuurders en organisaties geeft Paul op zijn eigen wijze advies en feedback m.b.t. de doorontwikkeling van mediation. Belangrijk hierbij is dat Paul erin slaagt volstrekt neutraal te blijven en dus verbindend te zijn, zodat aan zijn feedback waarde wordt toegekend. ADR Register is Paul Walters dank verschuldigd voor zijn grote inzet en langdurige betrokkenheid bij mediation en het beroep mediator. Paul is de 1e persoon binnen ADR International Register met de titel Honorary Practitioner.

Persbericht: 23 april 2018 van het ADR Register.

XS SM MD LG XL XXL