Skip to main content

Vacature – Accountmanager (0,8 FTE)

Het Centrum voor Conflicthantering (CvC) is in 1993 opgericht en heeft zich sindsdien ontwikkeld tot een gerenommeerd instituut. Wij helpen mensen en organisaties op een betere, effectievere, menselijkere manier om te gaan met conflicten. Dit doen we door onafhankelijke bemiddeling in conflicten en door professionals op te leiden tot erkend mediator & oplossingsgericht coach. Het is onze bijdrage aan een wereld waarin iedereen – ongeacht sociale klasse of status – gezien, gehoord en geholpen wordt bij het oplossen van elk mogelijk conflict.

Als team richten we ons op drie focusgebieden:

  1. Opleidingen en trainingen met open inschrijving (“eigen aanbod”);
  2. Opleidingen en trainingen op maat voor medewerkers en teams binnen organisaties (“maatwerk”);
  3. Onafhankelijke bemiddeling in conflicten (mediations).

Onze ambitie

In onze eigen aanbod-trainingen helpen we hoger opgeleiden die werkzaam zijn in allerlei sectoren en diverse functies bekleden, conflictvaardiger te worden.  Wat betreft de maatwerkopleidingen en -trainingen helpen we op dit moment voornamelijk klanten binnen overheidsinstellingen (gemeenten, provincies, onderwijsinstellingen, etc.) conflictvaardiger te worden. Deels binnen Nederland, deels ook in het buitenland (zoals Indonesië, Congo, Curaçao).

We zien de vraag naar zulke trainingen echter sterk toenemen in andere sectoren waaronder in de zorg en de financiële sector. Voor onze opleidingen en trainingen op maat voor medewerkers en teams binnen organisaties, zijn we dan ook op zoek naar een Accountmanager voor 32 uur per week.

Je wordt in deze functie volledig verantwoordelijk voor alle trainingen die we als CvC verzorgen bij klanten:

  • het acquireren van nieuwe klanten;
  • het onderhouden van de relatie met bestaande klanten;
  • het coördineren van de inhoud van de trainingen in nauwe samenwerking met de trainers.

Wie ben jij?

In de basis wil je net als wij een bijdrage leveren aan een betere wereld. Je bent bekend met mediation en bent ervan overtuigd dat het conflictvaardiger maken van werknemers binnen organisaties (bijvoorbeeld als klachtbehandelaar, teammanager, HR manager, etc.), hen helpt om beter hun werk te kunnen doen.

Je vindt het leuk om volledig eigenaarschap te nemen over de opleidingen en trainingen op maat voor medewerkers en teams binnen organisaties. Vanzelfsprekend werken we nauw met elkaar samen als team en helpen we elkaar en het team beter te maken, maar de uiteindelijke verantwoordelijkheid voor de resultaten ligt bij jou en daar voel je je prettig en comfortabel bij en je krijgt daar energie van.

Onze klantenkring bestaat voor het grootste deel uit mensen met een WO achtergrond (rechters, advocaten, (HR) managers, wethouders, etc.) en een aantal decennia ervaring in hun vakgebied. Een gesprek met onze (potentiële) klanten vraagt daarom een goed begrip van de problematiek waarmee zij te maken hebben. Jij kunt je vanuit jouw eigen professionele achtergrond en ervaring goed (empathisch) inleven in de belevingswereld van deze personen en komen tot een passend en inspirerend voorstel voor hun hulpvraag.

Wat bieden wij jou?

Als Accountmanager ga je deel uitmaken van een klein hecht team, dat veel waarde hecht aan openheid en transparantie. Er is veel ruimte om met ideeën te komen en deze tot uitvoering te brengen naar eigen inzicht. We werken voor het grootste deel vanuit ons kantoor in Haarlem, maar als Accountmanager ben je ook geregeld onderweg om (potentiële) klanten persoonlijk te spreken.  

Concreet bieden we jou:

  • de mogelijkheid om een directe impact te maken in het leven van mensen;
  • de ruimte om mediation verder op de kaart te zetten binnen en buiten Nederland;
  • een rol binnen een open en hecht team;
  • een werkplek in een historisch pand aan de mooiste gracht van Haarlem;
  • de ruimte om zelf invulling te geven aan jouw rol als Accountmanager
  • een marktconform basissalaris;
  • een variabel salaris op basis van jouw prestaties.

Hebben we jouw interesse gewekt?

Heb je interesse om voor ons te komen werken en jouw invulling te gaan geven aan de rol van Accountmanager? Mail dan voor 30 oktober 2022 jouw motivatiebrief en bijbehorend cv naar mediation@cvc.nl onder vermelding van Vacature Accountmanager.  

Voor meer informatie kun je bellen naar: 023-532 31 96; vraag naar Bart Tamboer.

Centrum voor Conflicthantering

Nieuwe Gracht 74

2011 NJ Haarlem

mediation@cvc.nl

023-532 31 96